CIEĽ BOL JASNE DANÝ.
Mať najmodernejší prístupový systém, ktorý zanechá dojem v každom, kto vstúpi na pôdu objektu Skypark.

Skypark – prípadová štúdia

Jedinečný projekt v Európe, ktorý bol špeciálne navrhnutý pre spoločnosť Penta, spája  najmodernejšie technológie uľahčujúce život svojim klientom počas pracovného dňa. Technológie, ktoré boli navrhnuté pre objekt Skypark, nám neboli cudzie a preto spoločnosť Penta vsadila na naše dlhoročné skúsenosti v oblasti prístupových systémov a oslovila nás v otázke montáže a oživenia systému.

Vzniklo prepojenie s viacerými systémami, ako sú turnikety s QR čítačkami, výťahy a parkovací systém. Všetky systémy boli prepojené s prístupovým systémom od výrobcu Salto, ktorý disponuje viac ako 400 prvkami a je mozgom celej operácie.

Naši technici museli koordinovať programovanie jednotlivých systémov tak, aby komunikácia medzi nimi prebieha bez problémov a tým zaručili, že systém bude funkčný pri každodennom zaťažení. Medzi tým, montážni technici pripravovali jednotlivé súčasti prístupového systému ako sú radiace jednotky, čítacie jednotky a v neposlednom rade bezdrôtové kovania na dvere, ktoré uľahčili montáž systému a zároveň zákazníkovi ušetrili nemalé peniaze za nákup a naťahovanie kabeláže k jednotlivým čítačkám. Všetky informácie sú medzi bezdrôtovými kovaniami a systémom prenášané za pomoci prístupových čipov.

Tieto informácie sa po priložení čipu užívateľom na nástenných čítacích jednotkách prijímajú a odosielajú, a tým sa objekt Skypark premieňa na modernú keyless budovu. Po úspešnom prepojení všetkých ovládaných systémov bola vytvorená intuitívna nadstavba prístupového systému v spolupráci so spoločnosťou Sharry Europe, v ktorej dokážete pár klikmi sprístupniť budovu pre kohokoľvek a pritom vedieť o každom jeho kroku. Všetky informácie, ktoré prístupový systém Salto dostane od nadstavbového systému, rozdelí v priebehu stotín sekundy jednotlivým systémom, ktoré už od prvého priloženia čipu, vedia kam máte namierené.

Objekt Skypark bol podrobenýzáťažovej prevádzke,+; po ktorej prešiel plynulo do ostrej prevádzky, kedy denne prijíma viac ako 15 000 podnetov od všetkých systémov  a uspokojuje požiadavky od viac ako 2000 používateľov.

Zaujala Vás prípadová štúdia?

Kontaktujte nás

Ak si myslíte, že môžeme urobiť to isté pre Vás, neváhajte kontaktujte nás.